alhamdu lillah, penghujung hari, sedang kami mengintai ngintai rumah utk di sewa, dapat call dari antara org yg aku kasih amat. ~ wishing me birthday. terima kasih. dapat ingatan sudah kira baik. :D.... nebes... penghujung hari juge, ambik abah kat LRT, & seperti biasa, lepak sampai tengah mlm. balik ke RP, tak sangke ade YM, lepak beramai2 di choice bersama YM till 3am... i enjoyed it so muchhhhhhhhhhhhh... <3~ x larat nak update pasal birthday. 2 hari yg exhausted. hihi .. tapi best bersama org-org yg tersayang. mailal, jaga hati, semuga menjadi lebih baik, sayang diri lebih, perbaiki diri lagi, jangan lupa doa, tetap bersama perjuangan. amin ya Allah... day after tomorrow will be maulud nabi. sigh~ kurang dapat menghayati sebab takde ceramah maulud nabi. smuga rasa pada hati utk hari kelahiran baginda SAW. 4.35am. pen off~
Buat penemanku, yg meredup mata pd sejuknya pandangan, peneman jiwa yg sntiasa disisi, kasih hatiku Mailal Hayati.. Hajat ini menzahirkn ucap rasa trima kasih yg plg tinggi dgn sulaman sayang dr hati ini utkmu wahai sepaling sahabat.. Yg tidak pernah putus asa, yg paling penyabar dlm dugaan, yg plg byk bkongsi susah hidup, yg paling tabah, yg paling tabah, yg paling tabah.. Wallahi, sungguh, Sedih mengingat perit dugaan & pengorbananmu, bergenang mengingt apakah masih ada lagi jasad mu pd dugaan akn dtg. Demi Allah, engkau lh wahai kekasih, yg paling membenar & paling mnduduki ats namamu, Perjalanan Hidup.. ~tinta airmata insan~ oh! aku nangis baca nih! huhu~
i took emergency Leave last monday. for i need to bring my dad to HUKM -medical checkup. at 630pm - from cyber to melaka. ayah tak kasi balik malam kalau sorang. so i brought him. ayah pon okey. oh sorry. he brought me. cause die yg drive .. ngeeeee sebaik la ade dia. 2 trips. tido umah maklong- he loves it. sebab umah maklong dekelilingi hutan. dia mmg suka hutan. denai. air. malam sampai kol 1030pm. dia seronok. dok luar... sekali nampak babi lalu ikot denai. oh .. umah maklong memang meriah dengan haiwan. belakang tu hutan. nak ape? musang, babi, burung antu, etc... pernah kera curik sebungkus roti... tapi tersekat kat pintu ... amek berape keping je. comel kan? hahaha sejuk je .. hutan. at 7am - tuesday, kami gerak ke hukm. alhamdulillah. tenang gila cuaca... bawak ayah cekap. lepak dengan dea tunggu ayah abes cekap. breakpest di cheras. carik nasik lemak tak jumpeeee....lastly makan roti canai berulam telur separuh masak. at 1230pm gerak ke Melaka balik. sampai melaka at 2. rest ...
Comments